Възстановяване на средства
Имаме 15-дневна политика за връщане, което означава, че имате 15 дни след получаване на вашия артикул, за да заявите връщане.
За да отговаря на условията за връщане, вашият артикул трябва да бъде в същото състояние, в което сте го получили, неупотребяван или неизползван, с етикети и в оригиналната си опаковка. Ще ви е необходима и разписка или доказателство за покупка. Сумата по транспорт за връщане на артикул се поема от клиента, с изключение за ситуации, при които проблема е породен от страна на фирмата (грешка/фабричен дефект).
За да започнете връщане, можете да се свържете с нас на contact@zencotton.com. Ако връщането ви бъде прието, ние ще ви изпратим данни за връщане на поръчката, както и инструкции как и къде да изпратите вашия пакет. Артикулите, изпратени обратно до нас без първо да поискате връщане, няма да бъдат приети.
Продукти с нарушен търговски вид не подлежат на връщане.
Продукти с нарушен търговски вид не подлежат на връщане.
Винаги можете да се свържете с нас за всеки обратен въпрос на contact@zencotton.com
Щети и проблеми
Моля, проверете поръчката си при получаване и се свържете с нас незабавно, ако артикулът е дефектен, повреден или ако получите грешен артикул, за да можем да оценим проблема и да го коригираме.
Изключения / артикули, които не подлежат на връщане
Някои видове артикули не могат да бъдат върнати, като нетрайни стоки (като храна, цветя или растения), продукти по поръчка (като специални поръчки или персонализирани артикули) и стоки за лична хигиена (като козметични продукти). Моля, свържете се, ако имате въпроси или притеснения относно вашия конкретен артикул.
За съжаление не можем да приемем връщания на артикули от разпродажба или карти за подарък.
Замяна
Най-бързият начин да сте сигурни, че ще получите това, което искате, е да върнете артикула, който имате, и след като връщането бъде прието, направете отделна покупка за новия артикул.
Възстановявания
Ще се свържем с вас, след като получим и проверим върнатите артикули и ще ви уведомим дали възстановяването е одобрено или не. Ако бъдете одобрени, сумата ще ви бъде възстановена автоматично по първоначалния ви начин на плащане. Моля, не забравяйте, че обработката и публикуването на възстановяването може да отнеме известно време на вашата банка или компания за кредитни карти.